خانما واکسن یک سالگی چندتاس؟ سخته؟

۶ پاسخ

دوتا یکی دست یکی پا

پسر من یکی پا یکی دست خیلی اسون بود

سوال منم هسسست

پسرم ۵ سال پیش زدم یه دونه بود ب دستش زدن الان نمیدونم

دوتاس هر کدوم تو یکی از پاها
نه اصلا سخت نیست دخترم اصلا تب هم نکرد درد هم نداشت همون روز کلی هم بازی کرد

از پسر من یکی بود

سوال های مرتبط

مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی