عزیزم این الان فقط ساک بارداری داره ودیگه هیچی تشکیل نشده،خیلی زود رفته هشت هفته باید بره سونوتواین سن فقط آزمایش بارداری لازمه
هشت نه هفته به بعد باید بره سونو الان چیزی به اون صورت مشخص نمیشه تشکیل نمیشه چرا انقدر زود رفته
خیلیییی زود رفته سونو بابا
صبر کنه سه هفته دیگه باید بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.