خانوما بنظرتون مشکل این حاملگی چیه

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم این الان فقط ساک بارداری داره ودیگه هیچی تشکیل نشده،خیلی زود رفته هشت هفته باید بره سونو‌تواین سن فقط آزمایش بارداری لازمه

هشت نه هفته به بعد باید بره سونو الان چیزی به اون صورت مشخص نمیشه تشکیل نمیشه چرا انقدر زود رفته

خیلیییی زود رفته سونو بابا
صبر کنه سه هفته دیگه باید بره

سوال های مرتبط

مامان آیلین و لیلا مامان آیلین و لیلا ۴ سالگی
مامان دنیز و متین🌱🤍 مامان دنیز و متین🌱🤍 ۴ سالگی
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ سالگی