۳ پاسخ

زوده نده زیریسال

من دادم تازگیا چیزی نشد فرنیاشو باهاش درست کن تو شیشه شیرم که ریختی بجای داغ کردنش اب جوش بریز ملایم شع
سه روز باید مصرفش کنی

با آب یکم قاطی کن نصف لیوان
ببین چقدر میخوره

سوال های مرتبط