تشنج چجوریه تورو خدا زود جواب بدین

۱۱ پاسخ

کف از دهنش درمیاد میفته زمین بدن میلرزه

نفس قط میشه یه لحظه چشا خشک میشه برن میلرزه

انواع مختلف داره ولی معمولیش میگن لرزش دست و پا ک با گرفتنش متوقف نمیشهوتو دست تکون میخوره دهن قفل میشه کف دهن میاد

بخاطر مریضیشه تشنج نیست

دارو چی دادی

فیلم بگیر

ترس کرده ترسشو با نمک بگیر

خیلی از تشنج ها با لرزش بدن هست
خیلیا مثل از هوش رفتن
و خیلیاش مثل زل زدن به جایی ولی طرف هیچیو متوجه نمیشه

دعا داره برو دعابراش بنویسن شبا یه تیکه نان وقرآن بزار زیر بالشش

مگه تب داره بچه

بدن میلرزه اگه گرفتیش باز لرزید تشنجه

سوال های مرتبط