من خودم همه چی برده بودم دوتا ساک بزرگ ولی اصلا استفاده نشد چون خصوصی بود همه چی خودشون دادن
شورت یبار مصرف پد توالت فرنگی شیاف هرچیزی که فک کنی خریدم ولی اونجا همش بود
اگه بیمارستان خصوصی میری چیزی نمیخواد ببری ی دست لباس برای بچه و ی دست لباس برای خودت تازه اگه عکاسی داری
وگرنه ک اونا هم به بچه هم به خودت پوشک و لباس و دستمال مرطوب میدن
اما اگه دولتی میری👇
پوشک حداقل ۱۰ تا دستمال مرطوب یک بسته
لباس نوزاد لباس خودت ، یه دورپیچ ، آغوشی هم خوبه اگه داری ببر راحتتر میتونی شیر بدی بچه رو بزاری توش
همین چیز زیادی نمیخواد
خوراکی هم با خودت ببر مثل کمپوت گلابی و انجیر آدامس نعنایی، نسکافه ، خرما
پوشک نوزاد
دودست لباس
دستکش و جوراب و کلاه
قنداق فرنگی یا سوئیسی
پتو دورپیچ
شیشه شیر برا محض احتیاط
دستمال مرطوب
دستمال کاغذی
شیردوش
قطره چکان
میتوتی تعویض پوشک هم برداری برا نی نی
همه مدارک پزشکی شناسنامه و کارت ملی وهمه سونوها وازمایشاتت
شورت برا خودت
پد
لباس راحتی
پد سینه
نسکافه یا قهوه
مغزیجات و خرما ببر با خودت خیلی خوبه برا شیر وتقویت بدنت
برا خودت یا برا بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.