۸ پاسخ

چطور دستور میدی؟ 😂😂من با شیرم بلد نیستم چ برسه ماست

به به نوش جان ماست خیلی از شیر بهتره کیکو نرم میکنه

دوستای گلم تخم مرغ و ماست به دمای محیط رسیده باشه.یادم رفت بگم بگینگ پودر و آرد رو هم سه بار الک کنید بعد به مواد اظافه کنید .من خلاصه نوشتم دستورش رو

بالاست معمولی فقط ترش نباشه .حدودا ۴۵/۵۰ دقیقه

دستورش اینه فقط اینجا به جای شیر ماست زدم یک لیوان .با آب پرتقال هم عالی میشه و همینطور شیر

تصویر

منم با ماست درست میکنم عالی میشه

اتفاقعا ماست کیک نرم و پفکی میکنه نوش جون

بنازمت
خوب شد؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط