۶ پاسخ

اول ماستتو با شیر محلی یا پاستوریزه درست کن وقتی درست شد خواستی بزاری تو پارچه داخلش شیرخشک بریز مامان من اینجوری درست میکنه ماستش سفت میشه و خوشمزه

با شیر خشک هیچی نمیشه درست کرد
اصلا نباید حرارت ببینه

هیچی مگه باشیرخسک جیزی درست میکنن
من همه جی برای بچه با شیرپاستوریزه درست میکنم
از ۵ماهگی مجازه دکتر میگه

بعضی شیرینی‌ها با شیرخشک درست میشن مثل حلوا عربی. ماست نشنیدم تاحالا

نمیشه بابا

شیرخشک رو اصلا نباید داغ کرد

سوال های مرتبط