اول ماستتو با شیر محلی یا پاستوریزه درست کن وقتی درست شد خواستی بزاری تو پارچه داخلش شیرخشک بریز مامان من اینجوری درست میکنه ماستش سفت میشه و خوشمزه
با شیر خشک هیچی نمیشه درست کرد
اصلا نباید حرارت ببینه
هیچی مگه باشیرخسک جیزی درست میکنن
من همه جی برای بچه با شیرپاستوریزه درست میکنم
از ۵ماهگی مجازه دکتر میگه
بعضی شیرینیها با شیرخشک درست میشن مثل حلوا عربی. ماست نشنیدم تاحالا
نمیشه بابا
شیرخشک رو اصلا نباید داغ کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.