۵ پاسخ

در اصل زیر ۲ سال باید لبنیات پرچرب باشه
حالا عب نداره میتونی استفاده کنی یکم کره بزن

آره عالیه

شیر ک توغذا بریزی بپزه میشه اما پرچرب بهتره

میگن پرچرب استفاده بشه بازم سرچ کن

میگن پرچرب باشه

سوال های مرتبط