قرص پروژسترون برای چیه

۳ پاسخ

من امپول زدم پریود شم هنوز نشدم قرص پروژسترون و الان بخورم با بد پریود

جنین

برای محافظت از جنسن و دردهای شکمی

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته نهم بارداری
بهار۱۳۷۳ بهار۱۳۷۳ قصد بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته چهلم بارداری