تو ریحانه بهشتی نوشته ماه ۶ دنبه نخورید.چرا یعنی؟

۷ پاسخ

منکه خوردم از اول

ما مصرفمون کلا روغن دنبس که😐

من شنیدم بخاطر سنگین بودن دنبه اس

ریحانه بهشتی چیه

من تو عید تو‌ماه ۶ بودم دو بار هوس کردم یه سیخ دل و یه سیخ دنبه خوردم 😥😥

شاید بخاطر گرم بودنش

رحم و دهانه رو شاید نرم میکنه واسه همون

سوال های مرتبط

مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی