تا وقتی بشینه
وقتی بش شیر میدی چند دقیقه سرپا نگهش دار تو بغلت بعدش شروع کن به آروغ گیری
اینطور تو این فاصله شیر پایین میره و زودتر آروغش میاد
اینو اون موقع که آروم دخترمو میگرفتم متوجه میشدم، اینکه از لحظه اول عی بزنی تو کمرش فقط خودتو خسته کردیه
دختر منم زیاد سکسه میکنه هم تو شکم هم الان نمیدونم چرا دکتر بهداشت لعنتی این حرف بهم زد
سکسکه باعث چاقی بچه میشه
سکسه نشونه خوبیه ینی معده داره بزرگ میشه
ببین هنوز اولاشه حالاحالاها باید بگیری زود خسته نشو😁 تا وقتی نشستن رو یاد بگیره لازمه هرچقدر آروغ زیاد نگهداری و بگیری ازون طرفی راحتی رفلاکس و کولیک و بیخابی اذیتت نمیکنه
اره عزیزم❤️
تا چهار ماهگی
اره طبیعیه ک سکسکه،
والا طرف ما ک تا سکسکه میکنن میگن بچه داره ب گوشت میشینه،یعنی داره چاق میشه و وزن میگیره😁
دکتر بهداشت نامرد بهم گفت سکسه عصبیه این بچه ها بعدن براشون مشکل پیش میاد و ممکنه تشنجی بشن
اره سکسکه میکنه دختر منم حداقل دوبار در روز رو درگیرم باهاش
دکتر گفت هوا تو معدهشه که سکسکه میکنه
اروغش هم تا زمانی که کامل گردن گرفته باشه و بتونه راحت تو بغلت بشینه اون موقع خودش میتونه برنه
سکسکه خیلی هم خوبه برا بچهها معدش بزرگ میشه
۸روزه زایمان کردی به اینا فکر نکن حالا حالاها کارداری من الان آروغشو نگیرم یع ریز گریه میکنه
تا زمانی که شیر میخوره عزیزم
آره طبیعی گاهی اوقات بچه ها آروغ که نمیدن سکسکه میکنن
تا موقعی که بتونه بشینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.