مامان جواب این میدونین چقدر باید بدم برا بچم

تصویر
۳ پاسخ

۲.۵cc
عر ۸ ساعت

روجعبه اش نوشته

نمی‌دونم چرا میخای پلارژین بدی علائم چیع من دارو دیگ میدم برا سرماخوردگی

سوال های مرتبط

مامان آیسان _آیهان مامان آیسان _آیهان ۲ سالگی