اره خیلیا توی شیردهی حتی یک ماه بعد زایمان پریود میشن اگه کلا بچه شیر خودت بخوره بدون شیر خشک کمکی احتمال پریودی کمتر میشه ولی نقش ژنتیک و نمیتونی حذف کنی.
روشای پیشگیری زیاده اگه ادم فراموش کاری هستی یا تا الان قرص نخوردی میتونی از امپولای سه ماهه استفاده کنی.
یه نکته اخرم اینه که میگن چه توی سزارین چه طبیعی شیش هفته صبر کنین بعد رابطه داشته باشین که جلوی عفونت و چسبندگی ها و مشکلات رحمی و بگیره البته این برای حساس بودن رحم توی این شرایطه یعنی فقط محدود به رابطه نمیشه کسایی که قبل زایمان بجای پد بهداشتی از کاپ قاعدگی یا تامپون استفاده میکردنم بهشون میگن تا شیش هفته اصلا اینکار و نکنین.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.