۴ پاسخ

گیگوز عالیه من نان میدادم یبوست میشد دکتر گیگوز پیشنهاد کرد دو ماهو نیمه میدم وزن عالی داد بهش

گیگوز خوبه من میخوام بعد کولیک گیگوز بدم

تو‌اینجور مواقع همیشه مقعدش با روغن زیتون‌‌چرب کن

گیگوز خیلی خوبه من راضی ام

سوال های مرتبط