سلام بهتره بعد از چند روز تاخیر ازمایش بتا داد؟

۳ پاسخ

اگه حوصله هر ۴۸ ساعت تکرار کردن
و پرداخت هزینه اش رو داری
همون روز موعد میشه
اگه نه بزاری یه هفته الا دو روز بگذره قشنگ عددش بالا میره و همش نیاز به تکرار نیس
من خودم روز موعد آزمایش دادم هر ۴۸ ساعت از استرس تکرار میکردم میبینم عوکیه یا نه
چهار بار آزمایش دادم
چهار تا چهارصد تومن
۱۶۰۰ فقط پول آزمایش دادم
پول اسنپ اینا هم بماند...

۷ روز

سه روز تا یک هفته

سوال های مرتبط

مامان برگ مامان برگ هفته سی‌ام بارداری
مامان جگرگوشه م 💙 مامان جگرگوشه م 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری