۳ پاسخ

اصلا اپیدورال و بی حسی وریدی چه تفاوتی هست بینشون؟ اگر میدونید بهم بگید🙏🏻

من اپیدورال زدم عالی بود هیچی نفهمیدم،عوارضم برام نداشته

من از این گاز های بی حسی استفاده کردم خیلی خوب بود ،

سوال های مرتبط