دوس دارم زودتر زایمان کنم چیکارکنم اخه

۴ پاسخ

هنوز زوده صبر داشته باش خاهر😅من باید بگم خسته شدم ک نینی خیال نداره بیاد اصلنم خبری از درد وو علائمی نیست ورزشم نمیتونم انجام بدم بخاطر کمردرد و لگن درد شدییید😩

منم دوستدارم عزیزم ولی باید بشینیم سر جامون😂😂😂

منم هم هفته ی توام میخوام ۳۷ برم سونو اگ وزنش خوب بود بیام هرچی ورزشو وپیاده روی و هرچی هست انجام میدم رحمم باز شه زایمان کنم خسته شدم حال ندارم تا ۴۰صبر کنم

فقد صبررر😂

سوال های مرتبط

مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۹ ماهگی