هنوز زوده صبر داشته باش خاهر😅من باید بگم خسته شدم ک نینی خیال نداره بیاد اصلنم خبری از درد وو علائمی نیست ورزشم نمیتونم انجام بدم بخاطر کمردرد و لگن درد شدییید😩
منم دوستدارم عزیزم ولی باید بشینیم سر جامون😂😂😂
منم هم هفته ی توام میخوام ۳۷ برم سونو اگ وزنش خوب بود بیام هرچی ورزشو وپیاده روی و هرچی هست انجام میدم رحمم باز شه زایمان کنم خسته شدم حال ندارم تا ۴۰صبر کنم
فقد صبررر😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.