۷ پاسخ

منم همین طور تازه یکم سرما هم خوردم که شبا داغونم

من چی‌ بگم پس😐🥲

اصلا روزا نمیگذرن منم خیلی خستم دیگه

منم همون طور

منم منم😭

الهی به سلامتی ودل خوش زایمان کنن همه مامانا واسه بقیه و من هم شما دعاکن راحت وبه خیر بگذره

منم واقعا
دیگه روزام ب کنار،ساعتام نمیگذره برام☹️

سوال های مرتبط

مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی