با حتما دو روش جلوگیری همزمان باشهچون به هیچکدوم به تنهایی اعتمادی نیست 🫠
اره منم شنیدم قرص هارو دست کاری کردن من این ماه گفتم پریود شدم دستگاه بزارم دیگه
ب قرص اعتمادی نیست اصلا اعتماد نکن
اره برای طراح فرزند آوری دوزش و آوردن پایین بعد هم با انتی بیوتیک هم بخوری قرص جلوگیری رو تاثیرش رو میبره من قرص جلوگیری میخوردم بعد سرما خوردم انتی بیوتیک میخوردم ده روز از بارداریم میگذشت اما من همچنان قرص جلوگیری میخوردم بعد فهمیدم باردارم قطع کردم کلیییی هم آزمایش ژنتیک رفتم تا مطمئن بشم سالمه
وایی منم پریودم عقب افتاده قبلا هم اینجوری بود با کاندوم جلوگیری داشتم خیلی خیلی نگرانم 😭
دیشب تاپیک یکی از مامانا رو دیدم گفته بود با آیودی باردار شده😱🚶♀️
من همون ۲ ماه بعد زایمان رفتم iud گذاشتم راااااحت 😁
منم شوهرم میگه قرص شروع کن خسته شدم از طبیعی
والا از این وضع گهواره ترسیدم نمیدونم بخدا چیکار کنم🫠🫠🫠🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.