بچه تا بچه فرق داره من تا یک ماهگی بستم بعد رفتم سراغ دو، بچه من بعد ۴۰ روزگی رشدش خوب شد
دختر من خیلی زود وزن گرفت کلا ۲۰ روز ۱ بستم
من تا دوماه یک بستم البته اولش یه بسته صفر بستم بعد یک بستم یه هفته س 2 میبندم
من بچه ام۳۱۰۰ بدنیا اومد تا یک ماهگی سایز صفر ما بیبی می بستم چون دور کمرش کوچیکه سایز یک می بستم لباسش خیس میشد همش الان سایز یک می بندم یک هفته اس باید خودت تشخیص بدی
برا پسر من الان رد میندازه رو پاهاش سایز ۱ احساس میکنم کوچیک شده،امروز دقیقا یکماهشه
بستگی داره به تقسیموزن و وزن گیریش
من الان رفتم سایز سه
من یک ماه الان سایز دوعه یکم میخوره و کشش جا میندازه شل ببیندم اذیت نمیشه
بستگی به استایل بدن و وزن کودک داره
یکی رون پاش تپله
یکی کمرش باریک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.