مامانا شکمم اومده پایین ؟احساس میکنم اومده پایین

تصویر
۲۰ پاسخ

ماشالله 🥹 چ خوبه شکمت واسه هفتتم خوبه عالیه میگن از 30 هفته به بعد کم کم شکم میاد پایین مال من خیلی کوچیکه مث ین پنج ماهه ها هستم ترک هم ندارم🥺

شکم من کلا عین تو سرپایینه از اولم بود

اگه شکم بیاد پایین چی میشه ؟ خیلی دیدم اینو میگن اما علتش رو نمیدونم

منم جس میکنم اومده پایین

شکم اولته؟

ماشالله ب جون بچت شکمم منم انقدیه ۶ماهمه😂البته دوقلوان

چقد گودوهه شکمت پس چرا شکم من انقد بزرگ نمی‌شه 🥺✨

وسطه واسه منم همین دور نافمه بچه

طبیعیه عزیمز دیک یواش یواش میاد

ازشکم بندبارداری استفاده کن

آره اومده گلم

شکم منو ببین ۳۸ هفتمه

تصویر

عزیزم بنظرم من که پایین نیست 😍

تو سی هفته ماشاءالله شکمت خوبه و نافت اومده بیرون برا من هنوز کامل نیومده بیرون با این که تو ۳۸ هستم

من انقدر دارم پیاده روی میکنم ک شکمم بیاد پایین و زودتر و راحت تر زایمان کنم🥲

وایی من فکر میکردم بچه پسر باشه شکمم خیلی بزرگ نمیشه 😑😂

چ شکم نازی
خیلی هم عالیه فرم و سایز شکمت
درمورد پایین اومدن خب طبیعیه چون که هفتت بالاست دیگه☺️☺️

اره اومده پایین

ماشاالله کی برا منم اینجوری بشه

وای چقد ترک برداشته شکمت😥

یکم اومده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد