من داخل بروشور جعبه ش دیدم بالای ۱سال شربته گویا
منم ویوا کیدس میذم از همه بهتره
عزیزم ویوا کیذر برا اشتها خوبه منم بگیرم؟پدیا بست میدم دو ماهه
مندیروز پسرم بردم دکتر پرسیدم گفت نه تا دوسالگی همون قطره ویوا کیدز و قطره اهن بده احتیاجی به شربت مولتی نیست
من از داروخانه پرسیدم گفتن اوکیه حالا باید از دکترشم بپرسم
من ک ازاول پدیابست میدادم الان ویواکیدز میدم اشتهاش خیلی خب شده 😕😕 ندم بهش
الان باید شربتشو بدی قبل یکسال قطرشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.