فک کردن بهش چقدر قشنگه😍انشالله سونو برم همه چی خوب باشه منم باید خورد خورد بخرم بزارم کنار ...
من 1تا 3 خیلی گرفتم😂ذوق دارم بچه اولمه میخام هی لباس عوض کنم خوشتیپ باشه
صفر بگیر روزای اول یک بزرگه براش باید تا بزنی آستین و شلوارشو
سایز ۲رو بزار انشاالله هروقت یک براش کوچیک شد بگیر
گلم ی دست سایز ۱بگیر
ی دست صفر
من از هر سایزی دو دست گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.