پ چرا تاپیکمو کسی نمیبینه🤕
بی زحمت جواب بدین
زایمان#بچه#شیرخشک #پوشک

تصویر
۱۱ پاسخ

هایگلس درسته لک میفته ولی تمیز کردنش خیلی راحت تره قشنگ تر از ام دی اف هست

های گلاس بهتره بنظرم مات اصلا خوب نیست تمیز کردنش مکافاته

بنظر من براق نزن یه مدت دیگه از مد می افته بعدم باید یا دستمال به دست باشی یا دستکش نخی دستت کنی جای انگشتان نمونه رو کابینت 🤣

کابینتی خونه مامانم هایگلس اکلیل داره خیلی خوشگلن

های گلس بهتره

عزیزم های گلس بزن چون شیکه ... تازشم ی مدل هست بهش میگن انتی فینگر .... براقه اما لک انگشت روش نمیمونه ...

من های گلس سفید و‌چوب زدم ، مات اصلا نزن من مادرم اینا زدن خییلی پشیمونن میخوان دراشو عوض کنن براق بزنن

تصویر

من های گلس ترک کرم قهوه ای کم رنگ خیلی قشنگ خیلی راحتت تمیز میشه

الان نامرتبه

تصویر

این ترکیب

تصویر

برای من گردویی و های گلس سفید هست،خیلی لک میمونه روش،دائم شیشه شور دستمه
اما دوسش دارم

سوال های مرتبط

مامان هاتف مامان هاتف ۱۷ ماهگی