۳ پاسخ

عزیزم مقداره خیلی کمی عفونت ادراری داری ک خیلی بهش توجه نمیشه ینی ممکنه ظرف ازمایش یکی دوتا باکتری گرفته باشه
بقیه چیزات همش نرماله ولی بهتره میوه و سبزیجات بیشتر مصرف کنی ،هیچ مشکلی نداشته فقط برای اینکه اوره خونت بالا نره گفتم

همه چی نرمال

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی
مامان شاهان ❤️‍🔥 مامان شاهان ❤️‍🔥 ۲ سالگی