۳ پاسخ

عزیزم مقداره خیلی کمی عفونت ادراری داری ک خیلی بهش توجه نمیشه ینی ممکنه ظرف ازمایش یکی دوتا باکتری گرفته باشه
بقیه چیزات همش نرماله ولی بهتره میوه و سبزیجات بیشتر مصرف کنی ،هیچ مشکلی نداشته فقط برای اینکه اوره خونت بالا نره گفتم

همه چی نرمال

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی
مامان شاهان ❤️‍🔥 مامان شاهان ❤️‍🔥 ۲ سالگی