از۶تا۱۲
هفت یا هشت
بهتره ک هشتم بری
روز ۷ یا۸ پریودی برو برو...که دردش کمتره
اولین روز پریود برو هم وقت بگیر همم دارو و وسایل میگن که تهیه کنی اونجا خودشون میگن که کی بری منم دوماهی میشه که رفتم
سلام روز ۷ یا ۸ پریودی
اولین روز پاکیت برو
معمولا۵یا۶سیکل
وقتی پاک شدی تا روز ۱۲ وقت داری
ببخشید عکس رنگی رو واسه چی انجام میدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.