۸ پاسخ

از۶تا۱۲

هفت یا هشت
بهتره ک هشتم بری

روز ۷ یا۸ پریودی برو برو‌...که دردش کمتره

اولین روز پریود برو هم وقت بگیر همم دارو و وسایل میگن که تهیه کنی اونجا خودشون میگن که کی بری منم دوماهی میشه که رفتم

سلام روز ۷ یا ۸ پریودی

اولین روز پاکیت برو
معمولا۵یا۶سیکل

وقتی پاک شدی تا روز ۱۲ وقت داری

ببخشید عکس رنگی رو واسه چی انجام میدن؟

سوال های مرتبط

خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 قصد بارداری