عزیزم به نظر من اسباب بازی فعلا نیاز نمیشه ،بزار با توجه به رشد بچه و علایقش خرید کن
عزیزم به نظرم خرید اسباب بازی الان اشتباهه من واسه پسرم اتاقشو پر از اسباب بازیو اینا کردم همشونم گرونا از این چرتوپرتا نه ولی بقیه اومدن اینقدر که بازی کردن بیشترش خراب شد به خودش نموند
من است بازی رو گذاشتم ۶ ماه به بعد
ممنونم که راهنمایی میکنن
من لباس کلا تیکه ای گرفتم
از سایز صفر تا ۳
سایز صفر و ۱ هر کدوم ۲ تا ۳ تا
سایز ۲ و ۳ هر کدوم ۴ یا ۵ تا خوبه
رکابی و آستین کوتاهم بسته به فصل بخر. واسه هر سایزی ۲ تا بگیری خوبه
من میگم تیکه ای چون قوارشونو میبینی ولی جعبه ای خیلی وقتا قواره تیکه هاش به هم نمیخونه
یا مثلا بعضی تیکه هاش استفاده نمیشه
جعبه ای واسه مثلا سایز صفر و یک خوبه
بالا تر بی استفاده س تقریبا
اسباب بازی هم جغجغه میتونی بگیری.مچ بند میتونی بگیری.لثه گیر میتونی بگیری.توپ های حسی یا کتاب پارچه ای.مکعب پارچه ای ازین چیزا میتونی بگیری.وسایل بهداشتی کوچولوتو بگیر مثل لیف و حوله و پارچه خشک کن و زیر انداز تعویض.سرویس خوابشو بگیر.پتو و دورپیچ بگیر.
اسباب بازی نخر بجاش
کتاب پارچه ای
دندون گیر
کلید سلیکونی
جقجقه بخر کافیه
یه دوتا ماشین و موتورم برا تو ویترینش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.