فرزند پروری شیرخشک
عکس

تصویر
۷ پاسخ

فعلا آرومه خداروشکر ولی بعید می‌دونم دائمی باشه این آتش بس به مو بنده

ب نظرم آرامش قبل از طوفانه

راستش همش یک استرسی ته دلم هست

فعلا که ارام ولی جالبه که ازشنبه اداره هادوباره ۵۰درصد کاریه و خانم ها دورکاری اعلام کردن

اطراف تهران دو شبه که پدافند صداش در میاد خیلی ترسیدم دیشب از بس نزدیک بود.شب قبلشم ترکشش خونه خواهر شوهرم افتاد

اره یزد خوبه فعلا

یله امنه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان سید مامان سید ۵ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی