الکیه بابا من فقط یه وان تاشو تک گرفتم اونم برای دهن بستن فامیل شوهرم
من نخریدم الکی جاگیره
فقط یه وان تاشو خریدم
من نگرفتم چون اصلا کارایی نداره
من ازسبدش وصندلیش استفاده میکنم فعلا یه کاسم داشت برا آب بریزی ولی اونو برداشتم برا آشپزخونه استفاده میکنم لگن ودسشوییش هست هنوز استفاده نکردم
ستشو نگیر
به من گفتن بلااستفاده است و بچه رو تا یکسال سر دست باید بشوری دیگه فقط یه وان و سطل و اینا خریدم
آفتابه و لگن و وان
من آسانشور خریدم
فقط لگن ☺️
منم.نخریدم
من ست وان ساده با آسانسشور خریدم
فکمکنم استفاده نمیشه منم گرفتم پشیمونم برو صندلی دستشویی رو جدا بخر وان حموم هم از این تاشو ها بخر اصلا بقیش استفاده نمیشه اگمخای ی سبد همبگیر کلباس هاش میخوری میریزی داخلش وان ها بزرگاصلا استفاده نمیشه توحمامجا نیس تازه وان حمام خودتم هست جا گیر تر میشه
من ک نمیگیرم
برای من اصلا استفاده نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.