این قرص هم برای تنبلی تخمدان خوبه بخورم؟

تصویر
۱۳ پاسخ

همشان مزخرفن کیست میشن

منم خوردم ولی جواب نداد روم

بله خوبه
من نخوردم‌ازش ولی تعریفش رو زیاد شنیوم

اینو فولیک. آوا هلث ام بخور با اسید فولیک خیلی خوبه اینا

اوزیل بگیری بیشتر جواب میده

عالیه

اره قرص خوبیه، قرص اوزیل هم خوبه

فوق العادس، من تنبلی نداشتم اما دکتر تجویز کرد برای کیفیت بهتر تخمک هام

من چهارماه دارم میخورم🫠

قیمت این قرص چقده؟

قرص خوبیه مصرف کن عزیزم

عالیه عزیزم ولی دفعه بعدی اوزیل بگیر برای تنبلی تخمدان بیشتر جواب میده

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وسوم بارداری