۷ پاسخ

منم دوست دارم بچم تپل و چاق ب دنیا بیاد همینجور بدون تجویز پزشک بخرم مشکلیه؟!

اگه نیاز باشه دکتر تجویز میکنه برات
سرخود نخور

اول باید بری سونو رشد لازم بود دکتر میگه بخوری

ازالان بچه کم وزن میگیره خودت چاق میشی لیدی میل بعد هفته 30الی 31خوبه

آره عزیزم من دکترم از ۲۸ هفتگی بهم داد
هر روز مغزیجات فرنی با بادوم آبگوشت بخور برای وزن بچه خوبه من اینارو میخورم خوبه

وزنش کمه؟
آزمایش قند دادی؟

حتماباید دکترت طبق سونویی که میدی برات تجویزکنه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی