خانمها این دکل چیه؟خیلی نزدیکه بما ایا برای جنین مضره؟

تصویر
۴ پاسخ

مخابرات بله ضرر داره اشعه داره دیگ

اگه برای مخابراطه امواج رادیویی هیچ ضرری نداره همونطور که تو مقالات علمی هیچ منبعی وجود نداره که بگه گوشی برای جنین مضره علکی فکرتو درگیر نکن هیچی نیس اگه میخوای مطمئن بشی دفعه بعد از دکترت بپرس

اگه رو ساختمانتون نصب هست ضرر داره اگه نه فکر نکنم

آره ولی خب بستگی داره چقدر نزدیکه.

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی 💙 مامان امیرعلی 💙 ۸ ماهگی
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی