مخابرات بله ضرر داره اشعه داره دیگ
اگه برای مخابراطه امواج رادیویی هیچ ضرری نداره همونطور که تو مقالات علمی هیچ منبعی وجود نداره که بگه گوشی برای جنین مضره علکی فکرتو درگیر نکن هیچی نیس اگه میخوای مطمئن بشی دفعه بعد از دکترت بپرس
اگه رو ساختمانتون نصب هست ضرر داره اگه نه فکر نکنم
آره ولی خب بستگی داره چقدر نزدیکه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.