خانما خیلی وقته ترشحم قطع شده طبیعیه؟

۲ پاسخ

منم زیادندارم خوب البته من هرشب شیاف میزارم

منم مثل توام اصلا چند وقته ترشح ندارم البته اینم بگم یه پماد استفاده می‌کردم میگم شاید اون پماد دیگه ترشح ندارم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سیزدهم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌ویکم بارداری