۱۱ پاسخ

😔یکسال

عزیزم تاپیکای منو ببین و انجام بده من تنبلی شدید داشتم با اصلاح سبک تو دوماهه درمان کردم

۲ سال و نیم

من هر دارویی گیاهی هر قرص مکملی هرکاری گفتن کردم و خوردم هیچی نشد آخرش ivf کردم بعد ۱۴ سال

این ماه میشه پنجمین ماه واقعا دیگه بیخیال شدم تحت درمانم داروم میخورم اگه خدا داد که شکر اگه ندادم قسمت نبوده

اره ولی نصفه و نیمه، زیاد مصرف نکردم ولیخودم حس میکنم سالم خوریکردم باردار شدم اضفه وزن داشتم.. شما اضافه وزن هم دارین؟

من ۴،۵ماه تازه شرایطم خوب شده اما دوسال پیش ماه دوم اقدام شرایط خودم خوب شد همون ماهم باردار شدم اینماهم چشم انتظاریم🥹

عزیزم من تنبلی تخمدان داشتم، فولیکول من ۳ بود! بعد تحت درمان قرار گرفتم و سه ماه بهم دکتر دارو داد، تقریبا شرایطم خوب شد و پریودام منظم شد، درد هام خیلی کم شد بدون نیاز به مسکن پریودیم رو میگذروندم و تعداد روزاش طبیعی شد، حدود یک ماه که از اتمام دوره م گذشت اقدام کردم و دو ماه بعدش حامله شدم

من فکنم دوسال تنبلی داشتم اصلا باردارنمیشدم دوماه رفتم باشگاه سالم خوری کردم وزن کم کردم باردار شدم

من یکسالو نیم اقدام بودم

سوال منم همینه😔

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان رضا مامان رضا ۱ ماهگی