۸ پاسخ

دقیقا من که فقط بروفن اونم اگه همون اوایلش بخورم خوابه اگه مسکن دیر بخورم حالت تهوع هم اضافه میشه

رو شقیقه هات یخ بزار زود خوب میشه

نوافن خوبه بعدش یخ بذار رو پیشونیت

منم چند ساعت پیش پرسیدم باو کن هروقت که میگیره ۴یا۵تا مسکن قوی میخورم با وجود نوافن هنوز سرم درد میکنه اخرم باید شیاف بزارم.من فقط یک طرف سرم شقیقه به شدت درد میگیره گاهی وقتا تیعه بینی چشم هامم درد میگیره خیلی بده

وای وای میگرن نگو بلا بگو ..درد بی درمان ...به چشم و دندان که هیچ من یک طرفم رو فلج میکنه .چشم .دندون .گردن .و فک و حتی دستم و کتف و شانه .یعنی از زندگی میندازه آدم رو میگرن لعنتی ..

اخ اخ برامن گاهی میزنه ب گردنم میلرزه از درد زیاد ب ببینی ب چشم کل صورت والا خیلی بده فقطم استامینوفن میخورم میخابم

نوافن بخور،، منم دارم از نوع شدیدش دکتر گفت فوری نوافن بخور

واااای من حالت تهوع میگرفتم و چشمام اذیت بود
خداروشکر الان دیگه دچارش نمیشم یا خیلییییی کم چون همون اول یه کم که داره شروع میشه قرص مسکن میخورم

سوال های مرتبط