پتوی دخملمو خودم بافتم چطوره

تصویر
۱۷ پاسخ

خیلی قشنگه چجوری بافتی

چقد قشنگ چطوری بافتی آسونه؟

چ ناناز شده🥰

وای چقد قشنگه ننههه🥺 رنگشم خیلی ملیحه به سلامتی استفاده کنه 😍

خیلی قشنگه

چقد قشنگهه
لطفاً بگو چطوری بافتی اسونه؟
باچی بافتی

چجوریه بافتش

خیلی خوشگله مبارکه🎀❤️

ای جانم، من مامانم برا پسرم بافته بود برا این یکی بهش نگفتم هنوز

ای جانم چه قشنگه 🥰

به به مبارکش باشه 😍😍😍😍

اوخی از شکلش معلومه نرمالوئه🥺

عالی آفرین🥰🥹

خیلی خوشگل شده،مبارک نی نی باشه

ای جانم مبارکه چقدر لایت🥺🥺🥺

منم کامواشو گرفتم ببافم ولی حوصلم ننیکشه همینجور مونده

ای جان خوبه قشنگه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان کوشولو مامان هاکان کوشولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی