رغن بزن با کرم ترک میخوره
اصلا نخارون و کرم بزن یا روغن نارگیل
بهتره ک نخوارونی چون بعد ک زایمان کنی ترک ترک میشه بدنت
دخترا توی روبیکا گپ خانومانه زدم برای باردارا اقدامیا و.. ک از نظرات هم استفاده کنیم
برای لینک ب آیدین توی روبیکا پیام بدین
AS_1138x
چرب کن ترک نخوره
برای منم همینطوره عزیزم
اصلا نخارون
اصلا نخارون با روغن فقط چربش کن اگه بخارونی ترک میوفته شکمت
اره ممکنه کرم بزن ترک نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.