احتمالا توی دوره پسرفت خواب یا جهش رشدی قرار گرفته پسر منم چند روز قبل و بعد از ماهگرد هاش اینجوری میشه ،بدترینش هم توی۴ماهگی و همین ده ماهگیه بنظرم
دختر منم همینطور...دو سه روزه مقاومت شدید میکنه
منم همینطوره
درخواست دوستی میدین؟
دختر منم
روب پا میذارم تاب بدم،میدونم خوابش میاد،ولی گریه میکنه خودشو از پشت پرت بده و گردنش رو عقب میبره
اروم باهاش حرف میزنم و دستاشو میگیرم و توی چشماش نگاه میکنم اروم میشه،یعنی بهتر میشه دیگه جیغ نمیزنه و چشاشو میبنده
امتحان من🥲❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.