از علائم بارداریتون برام میگید ؟
چه ویار هایی داشتید ؟ نی‌نی دختر شد یا پسر ؟🩵💖💙💗🧐

۲۰ پاسخ

هوس ترشی و شوری عاااااشق ماست و دوغ
حالت تهوع زیاد نداشتم خوابالو و تنبل بودم
نی نی دخمله🩷😍

سردردهای درمان نشدنی خداروشکر الان دس ورداشتن
نی نی..احتمال دخمل دادن

پسرم:عاشق ترشی و شوری و مرغ
دخترم:عاشق شیرینجات و گوشت

در ضمن از هربویی غذابدوم می‌اومد جز کباب 😋😋الآنم عاشقشم

من فقط چیزای شور میخوردم همش هم فشار خونم پایین بود و چیزای سرد میخواستم بچم پسره
خیلی هم گرمم میشد

ویار نداشتم پسر شد

دختر شد
خیلی میخابیدم
چیزای شیرین دوست داشتم

حالت تهو نداشتم خوابالو و تنبل بودم
زیاد هوس شیرینی میکردم و یه کمی ترشی
نی نی دخمله😍🌸

ویارترشیجات ۳ماهه اول بارداریم
حالت تهوع های همیشگی تا هفته ۱۳ اینا
لک لک شدن بدنم، اول گردنم لک لک شده بود

فقط حالت تهوع داشتم و بو اذیتم‌میکرد بوی همه چی هیچیم‌نمیتونستم بخورم فقط‌موز و اجیل میتونستم بعدنشم اصلا دلم چیزای ترش و شیرین یا یه خوراکی خاص نخواسته تا الان 🤷🏻‍♀️ دختر🥰

برای بار سوم جنسیت پسر ویار هر سه ترشی و شوری و بدون تهوع

ب شدت بالا میاوردم از گوشت و مرغ و ماهی متنفر بودم ترشی دوست داشتم معده درد های وحشت ناک بچمم دختره

من بچم پسره ، ویارم خیار حلیم گوجه‌سبز توت فرنگی باقالی

از ویارم بخوام بگم ترشی که اصلا دوست ندارم بشدت عاشق شیرینی جاتم یه دفعه دلم به چیزای گرم می‌ره یه دفعه دلم میخواد خنک بخورم
شوری هم دوست ندارم چون میزنه زیر دلم

بنظرم که اصلا ربطی نداره من همه تستام دختر بود ولی پسر شد تازه یه هفته قبل انومالی دکتر بهم گفت دختره

تهوع شدیددددددد ، دختر شد

شیرین و شور دختر

شربت ابلیمو رب انار سالادشیرازی بستنی یخی الوچہ پسرہ

من تا ۱۲هفته هیچی نداشتم فقط شیرینی دهن و سینه درد و سردرد داشتم بعد ان تی یکم تهوع صبحگاهی داشتم موقع مسواک زدن بالا میاوردم تا ۵ماهگی قطع و عاشق گوجه بودم بدنم خیلی سبکه و زرنگم خوابالو نیستم پوستم خوبه دختره نی نی

فقط چیزای ترش(دختر)

سوال های مرتبط

مامان دیار👼🏻🤎☁️ مامان دیار👼🏻🤎☁️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان جوجه مامان ویهان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس ۶ ماهگی
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری