۶ پاسخ

پسرمن وقتی به دنیااومد تو دست ماما دستشویی کرد😂😂😂😂ماما گف بیا پسرت شاشید به ما😂😂😂😂😂😂😂

همون۲۴ساعت اول باید پی پی کنه چون مرخص نمیکنن اگه جیششو نکرده باشه

بچه‌ها ی من همون یک ساعت اول

دخترم اومد تو اتاق غروب بود فکر کنم دستشویی کرد

پسرمن بدنیا اومد دستشویی کرد😂

دگ باید طی ۲۴ساعتی ک بیمارستان هس دسشویی شو کنه

سوال های مرتبط