بیخیال با این گرونی بخدا اینا واجب نیس
من نگرفتم.گفتم فوقش همون معمولی ها رو توی کاورش میذارم میبرم با خودم.چون معلوم نیست چقدر بریم مسافرت و ممکنه زود کوچیک بشه براش
من گرفتم خیلیم استفاده شد ادم ی جا مهمونی مراسمی چیزی میره
اگر مهمونی یا دورهمی دارید خیلی کاربردیه
من هر جا می رفتم غیر از ساک، جای خوابشم با خودم می بردم
اره خیلی خوبه،زیاد دیدم با بچه اومدن خونمون بالش و پتو نداشته بچه ،بهداشتی تره همه جاهم با خودت میبری
اره من گرفتم فک کنم تا یه سال براش جواب باشه تو میخای بگیری براش بزرگ تر بخر
من خریدم بنظرم کارایی داره
من خریدم لازمم میشه
بله قیمتی نداره که آخه ولی اگه خونه ی کسی بری یا مسافرت خیلی به درد میخوره بنظرم جا گیرم نیست
اره من گرفتم خیلیم ب کارم اومد سر بچه اولم برا اینم میگیرم
آره من گرفتم و جالبه که برای گهواره ش قابل استفاده س من بیشتر برای گهواره خریدم
اره من گرفتم گفتم جایی برم لازم میشه
نه نگرفتم اول میخواستم بگیرم ولی به نظرم جا گیره بقیه سرویس هاشو استفاده میکنم
چی چی هس🙁😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.