۸ پاسخ

بنظرم گناه داره. طول روز بهش بده یا حداقل پاستو ریزه بده

بهتر بود اول شیر شب قطع میکردی
هم کیفیت خوایش بهتر میشه هم سلامت دندوناش حفظ میشه هم طول روز شیر بیشتری داری

زیادم میخوره الان
بالای یکسال باید نهایتا ۳۰۰ تا شیر بخورن
دختر من شبا فقط قبل خواب میخوره
بعضی روزا یه بارم در طول روز میخوره
همین

من روزی ۴بار میدم

حالا من میان وعده هم شیر میدم هیچی مثل شیر برای بچه نیست

هنوز زوده تا ۱۸ماهگی باید بدی بعد ۱۸میتونی راحت قط کنی

روزا پاستوریزه بده بهش

هنوززوده وگناه داره

سوال های مرتبط