۱۴ پاسخ

منم تاحالا نبردم چون دکترش نگفته و نیازی نبوده

منم نبردم دخترمو دوسالگی میبرمش

تیرویید و کم خونی بی علامتم میشه

اشتباه کردی به نظرم ۱ سالگی بهترین دکترایه ایران میگن ببرین

من بردم بخاطر کم وزن بودن دخترم

با این دکتری ک می‌بردم گفت همه چیش خوبه نمیخواد ببری
ولب من بردم و کم‌خونی داشت
ولی دکتری ک الان میبرمش چن ماهه تا دید‌پسرمو گفت کم خونی داره پسرت گفتم آره
دوسالگی ام میبرم

من تقریبا هر 3 ماه میبرم چکاپ کلا

اره هم یکسالگی هم 18 ماهگی

حالا ببر چ مشکلی پیش میاد مگه
دوسالگیم ببرش باز

دکترش بهم گف احتیاجی نیس

دکتر‌دختر من‌تا الان‌گفته نیازی نیشت منم‌نبردمش

من ۱۵ماهگی بردم

اره من بردم
کم خونی داشت

الانم باز باید ببرم ببینم انشاالله ک برطرف شده

نه دكتر به من گفت احتياجي نيست.

سوال های مرتبط