۷ پاسخ

زمونه عوض شده..اتفاقا اونی که با همه قهره آدم رو راستیه....آدمای امروزی ظاهر سازن

دقیقا همینه

مهم تر از ارامشت تو دنيا نيست فقط به خودت و زندگي شخصيتو و ارامشت فكر كن زمان به همه ثابت ميكنه كه اشتباه كردن و خودشون ميان سمتت

کار درست همین کاریه که کردی
ببین چجوری ارامشت بیشتره
به شوهرت هم بگو روانم برام مهم تره تا ارتباط گرفتن با کسایی که بهم بی احترامی میکنن

من خودم همیشه از نظرم کسی که با همه قهره خودش یه مشکلی داره…شاید تو زیادی حساسی و رفتارا دیگرانو بد دیدی، نمیتونم قضاوتت کنم اما اگر اینجپر نیس ارامشت بذات مهمتر باشه

وقتی بی احترامی می کنن واذیت م نن دوری کنی بهتره عزیزم

ن گلم شاید با اینکار یکم درکت کنن

سوال های مرتبط