۱۱ پاسخ

چاق نیستی ک عزیزم کمی اضافه وزن داری

اره
خیلی چاق نه
ولی اره دیگه
منم قدم ۱۷۰
پسرم ک دنیا اومد ۷۶ کیلو بودم
اینقد بدم میومد از خودم
ب مرور کم شد
عکسای اون زمان میبینم میگم چه خوب کم کردم وزنمو
خیلییییی کم نکردما ۱۰ کیلو کم گردم ب مرور ولی اینقد به چشم اومد همه فک میکردن معدمو برداشتم😶😶شدم ۶۴ کیلو عید پارسال حس کردم خبلی لاغرم
الان ۶۸ ام
ولی خب میخوام ۶۶ بشم اون وزن مناسبم دیگ الان واسه عید یکم تپل تر شدم ۶۸ ام

من قدم ۱۶۵ و وزنم ۶۸ . یکم اضافه دارم صورتم ولی خیلی لاغره برا همین نمیخوام دیگه کم کنم

نه زیاد سه کیلو از وزن نرمال وزن سلامتی ولی وزن نرمالت ۶۶تا ۷۰

ن والا عالیه

نه عالیه

نه بابا

من قدم ۱۶۸
وزنمم ۷۱
فک میکنم خیلی‌چاقم😭😂ولی در اص بدنم پره

فکنم بله حداقل وزن برا 170 .. وزن 68 خوبه

یکم که فک نکنم چاق حساب بشه
من قد ۱۶۰قد ۶۴ که خوبم‌ولب دوست دارم به ۶۰ برسم

نه عالیه

سوال های مرتبط