بله بعد دو سال دکتر گفت میتونی بدی ولی حتما ۲۰ دقیقه بجوشون
من اصلا نمیدم کلا غذاهای کنسروی نمیدم بهش.. همونو ماهی میخرم سالم ترم هست خیلیم دوست داره
عزیزم من قشنگ میجوشونم بعد لای سبزی پلو میزارم با فلفل دلمه و پیاز داغ و ادویه گرم مثل دارچین و فلفل سیاه و زنجبیل خیلی هم خوبه حداقل ماهی یکبار
مواد نگهدارنده داره بده
من میدم ولی هر باردادم مریضشده
من کم میدم بهش
اره چرا نتونن
من میدم
میتونن ولی من نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.