۲ پاسخ

بچه همون اول ک ب دنیا میاد میتونه مک بزنه از همون اول میتونی هم تاحدودی با پستونک وقتایی ک سیرش کردی بهش بدی ولی تا شش روز اول باید هر دو ساعت قشنگ شیرشو بخوره تا قندش نیوفته شش ببعد میتونی قشنگ پستونکشو بدی

دخترمن هروقت دادم تف کرد بیرون🤣

سوال های مرتبط

مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی