۹ پاسخ

از ۲۸هفته بچه وزن گیریش شروع میشه

عزیزم شما خودت خواستی سونو بدی؟ یا دکتر گفت تو این هفته هم مگه سونو هست؟

از من آنومالی ۱۶۰گرم بود از شما ماشاالله خوب بوده

چکار کردی اینقدر خوب وزن گرفته؟

بالاتره از رنج معمولی خیلبم خوب

اره عزیزم ماشالله خوبه

وزنش خوبه عزیزم

اره عزیزم عالیه

تو رنجش هست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرتا وتیانا مامان آرتا وتیانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کارو مامان کارو روزهای ابتدایی تولد
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی