از ۲۸هفته بچه وزن گیریش شروع میشه
عزیزم شما خودت خواستی سونو بدی؟ یا دکتر گفت تو این هفته هم مگه سونو هست؟
از من آنومالی ۱۶۰گرم بود از شما ماشاالله خوب بوده
چکار کردی اینقدر خوب وزن گرفته؟
بالاتره از رنج معمولی خیلبم خوب
اره عزیزم ماشالله خوبه
وزنش خوبه عزیزم
اره عزیزم عالیه
تو رنجش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.