۷ پاسخ

عالیه گلم

عالیه یکمم زیاده حتی

اره عزیزم خوبه مال من تو 31 هفته 1580بود

آره خوبه اوج وزن گیریش دوماه آخر

اره عاليه

بله

خوبه دیگه از ۳۰وزن گیریش بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مبین🩵 مامان مبین🩵 ۳ ماهگی
مامان دِلانا🩷✨ مامان دِلانا🩷✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان nilsa👶🏻 مامان nilsa👶🏻 ۹ ماهگی