۷ پاسخ

اره عزیزم خوبه

اره عالیه

به نظرم که خیلیی عالیه ماشاالله

عالیه من همین بودم تازه گفتن خیلی درشت شاید قند داری

بله خوبه خداحفظش کنه

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دِلانا🩷✨ مامان دِلانا🩷✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۵ ماهگی